• RSS
  • Wersja tekstowa

Państwowa Inspekcja Pracy

27.04.2022

Informacja o wymaganiach, jakie powinno spełniać pismo dotyczące udzielenia porady. Wzór wniosku o udzielenie porady

Zapytanie powinno zawierać co najmniej wskazanie:


1) osoby od której pochodzi (jej imienia i nazwiska),
2) adresu osoby pytającej, tj. kodu pocztowej, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania ,
3) przedmiotu sprawy, której dotyczy.

 


Zapytania prawne nie zawierające imienia, nazwiska i adresu pozostawia się bez rozpoznania 

(art. 221 §1 i § 3 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego oraz § 8 ust.1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków)

Możliwe jest wysłanie odpowiedzi na zapytanie prawne na adres e-mail wnoszącego, a nie na adres do korespondencji, jeżeli taki sposób zawiadomienia o załatwieniu sprawy zostanie zastrzeżony przez wnoszącego.


Proszę o wysyłanie zapytań na adres mailowy

 

kancelaria@warszawa.pip.gov.pl

 

Wzor wniosku o udzielenie porady.pdf
 


GIP Przejdź do GIP Porady prawne

Kalendarium

PWŚCPSN
27282930123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Wypadki