Sprawozdania z działalności OIP w Warszawie
Państwowa Inspekcja Pracy sprawuje nadzór i kontrolę przestrzegania prawa pracy, a w szczególności przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy. Działalności kontrolno-nadzorczej, mającej na celu uzyskanie poprawy stanu przestrzegania prawa pracy w kontrolowanych zakładach, towarzyszą działania o charakterze promocyjno-prewencyjnym, które służą kształtowaniu nawyków bezpiecznej pracy i popularyzacji obowiązujących przepisów. Zakres jej działania i uprawnień określa ustawa z dnia 13 kwietnia 2007 r. o Państwowej Inspekcji Pracy (Dz. U. z 2012 r., poz. 404 ze zm.) oraz statut, stanowiący załącznik do zarządzenia marszałka Sejmu z dnia 27 sierpnia 2007 r. w sprawie nadania statutu Państwowej Inspekcji Pracy (M. P. Nr 58, poz. 657, z 2009 r. Nr 8, poz. 76 oraz z 2011 r. Nr 2, poz. 19). Państwowa Inspekcja Pracy podlega Sejmowi. Nadzór nad PIP sprawuje Rada Ochrony Pracy. Strukturę organizacyjną Państwowej Inspekcji Pracy tworzą: Główny Inspektorat Pracy oraz 16 okręgowych inspektoratów pracy, w ramach których funkcjonują 42 oddziały.
Państwową Inspekcją Pracy kieruje Główny Inspektor Pracy powołany przez marszałka Sejmu RP.
Poniżej znajdą Państwo pliki zawierające szczegóły sprawozdań rocznych. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej działalności
Pobierz
- Sprawozdanie OIP 2006.pdf - 100,42 MB
- Sprawozdanie OIP 2007.pdf - 123,2 MB
- Sprawozdanie OIP 2010.pdf - 15,97 MB
- Sprawozdanie OIP 2011.pdf - 57,5 MB
- Sprawozdanie OIP 2012.pdf - 2,2 MB
- Sprawozdanie OIP 2013.pdf - 1,72 MB
- Sprawozdanie OIP 2014.pdf - 2,6 MB
- Sprawozdanie OIP 2015.pdf - 3,51 MB
- Sprawozdanie OIP 2016.pdf - 2,32 MB
- Sprawozdanie OIP 2017.pdf - 3,99 MB
- Sprawozdanie OIP 2018.pdf - 3,28 MB
- Sprawozdanie OIP 2019.pdf - 3,95 MB
- Sprawozdanie OIP 2020.pdf - 4,64 MB
- Sprawozdanie OIP 2021.pdf - 5,25 MB
- Sprawozdanie OIP 2022.pdf - 10,64 MB