Wznowienie poradnictwa osobistego

Informujemy, iż z dniem 2 marca 2022 r. Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie wznawia udzielanie osobistych porad prawnych.

siedzibie OIP w Warszawie, przy ul. Płockiej 11/13 porady udzielane są w poniedziałki w godzinach 9.00 – 18.00, w pozostałe dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00.

W Oddziałach porady udzielane są w dni robocze w godzinach 9.00 – 15.00

Oddział w Ciechanowie, ul. Ściegiennego 9

Oddział w Ostrołęce, ul. A. E. Fieldorfa „Nila” 15

Oddział w Płocku, ul. 1 Maja 7a

Oddział w Radomiu, ul. Prażmowskiego 15

Oddział w Siedlcach, ul. Brzeska 97

 

Osobiste porady prawne w siedzibie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie oraz w Oddziałach udzielane są wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym ustaleniu terminu i godziny porady pod odpowiednim numerem telefonu.

 

Osoby zainteresowane skorzystaniem z porady prawnej prosimy o wcześniejsze, telefoniczne umawianie i rejestrowanie się pod numerami telefonów:

 

Okręgowy Inspektorat Pracy w Warszawie

737 199 342 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 12.00)

 

Oddział w Ciechanowie

727 714 522 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00)

 

Oddział w Ostrołęce

727 714 606 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 12.00)

 

Oddział w Siedlcach

25 632 27 68 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 12.00)

 

Oddział w Płocku

24 262 99 60 (od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00)

 

Oddział w Radomiu

48 362 67 78 (od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00)

 

 

Porady telefoniczne udzielane są przez Centrum Poradnictwa Państwowej Inspekcji Pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00 pod numerami telefonów:

•           dla numerów komórkowych: 459 599 000

•           dla numerów stacjonarnych: 801 002 006

oraz przez pracowników Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00 pod numerami telefonów:

•           dla numerów komórkowych: 459 595 405

•           dla numerów stacjonarnych: 801 002 405

Koszt połączenia zależny jest od stawek operatora telekomunikacyjnego.

Koszty naliczane są od momentu połączenia z infolinią, tj. również za czas oczekiwania.