Jesteś na stronie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie

Przejdź na stronę Państwowej Inspekcji PracyJak zgłosić wypadek

Dodano: 20 marca 2025
1:3 minut

Zapraszamy do udziału w tegorocznej edycji konkursu "Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej", którego celem jest promowanie pracodawców, którzy zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa i ochrony zdrowia pracowników oraz wzorowo przestrzegają przepisów prawa pracy i legalności zatrudnienia.

Konkurs skierowany jest do zakładów pracy wyróżniających się wysokim poziomem bezpieczeństwa.  Pracodawcy oceniani będą w trzech kategoriach:

🔹I kategoria – zakłady do 49 pracowników,

🔹II kategoria – zakłady od 50 do 249 pracowników,

🔹III kategoria – zakłady powyżej 249 pracowników.

Warunki uczestnictwa:

❌Brak ciężkich, śmiertelnych lub zbiorowych wypadków przy pracy 
w ciągu ostatnich trzech lat.

❌Brak postępowań karnych i wykroczeniowych wobec firmy 
w ostatnich dwóch latach.

Jak przebiega proces zgłoszenia?

✔️Zapoznanie  z regulaminem konkursu dostępnym tutaj➡️ regulamin konkursu

✔️Wypełnienie i przesłanie karty zgłoszenia wraz z wymaganymi załącznikami drogą elektroniczną do dnia 15.06.2025r. na adres e-mail:  kancelaria@warszawa.pip.gov.pl 

Wymagane dokumenty:

➡️Ankieta
➡️Prezentacja zakładu
➡️Oświadczenie o niekaralności
➡️Zgoda na przetwarzanie danych i wykorzystanie wizerunku
➡️Oświadczenie o spełnieniu obowiązków informacyjnych wynikających z RODO.

Po przesłaniu niezbędnych dokumentów Okręgowy Inspektorat Pracy wyznacza termin kontroli, a następnie rozstrzyga konkurs do dnia 31.08.2025r.

 

 

 

 

Galeria

Zobacz magazyn Inspektor Pracy

Zobacz również

Szukaj

Logo PIP

Menu